Tuesday, October 9, 2012

Adam && Hawa

Assalamualaikum .

Dear blog,

      Sebenarnya aku ada banyak idea nak di tulis ni tapi, semuanya lari huru-hara time aku duduk menghadap Sang Blogger. Jadi disebabkan malam ni aku nak tengok cerita baik punya *sleng shuib , lebih baik aku kongsi kejap.
      Pernah tengok cerita or baca Novel AdamHawa ? x pernah ? Rugi engko x tengok, sebab cerita dia Baik punya *sleng shuib lagi.  Sekarang ni, cerita dia tengah di mainkan di Tv Astro Mustika HD 134.  Best , meh tengok Trailer dekat bawah ni. Cerita ni main Isnin - Khamis jam 10.30 malam ok.


 

       Yang menarik perhatian aku, drama ni lah firstime aku tengok, secara langsung dorang buat set dekat mekah tau, indahnya mekah kalau tengok dari drama ni. Dulu aku baca dekat Novel saja, tup tup sudah jadi  drama bersiri . 



 
Hah' ni diaaa novel yang aku dok usha tu. hamboii.
Penulis kegemaran aku Aisya Sofea ^^,

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560304_542614822421285_1247713440_n.jpg
    Ni diaa, sinopsis cerita yang sebenar adam hawa. kepada sesiapa yang rabun tu, maaf, ini sahaja tumbesaran yang dapat di snap tadi. hihi sebenarnya aku malas nak type sinopsis dia jadi nak tahu sinopsis AdamHawa lebih lanjut Tekan SINI


Nota Blogger : Post last untuk malam ini. Jom tengok AdamHawa

2 comments:

Vergods Isme said...

AdamHawa :)

Si Matatajam said...

Tak sabaq nak tengok ending ya nanti