Monday, October 8, 2012

Addmath =..='

Dear blog,

     Tadi pagi aku ada Paper Addmath engkau. Kira macam ,aku jawab soalan tadi , aku like "cacing dalam kuburan you". Blank kepala otak tengah memikir jawapan yang tepat,dengan formula yang dia minta, banyak sangat soalan pakcik Addmath ni. serabut otak di buatnya.Sumpah sikit banyak menyesal juga aku ambil kos ni, tapi suda kata minat kira kira ambil saja lah kos ni. untuk masa hadapan juga. 

eh, 1 + 1 = 11 ke ? =='

       Tengah tengah buat jawapan tu, ada pulak mamat sekor ni, eh bukan dua tiga ekor usha aku dari belakang kiri kanan siott, nak minta jawapan free katanya *kau ingat barang nak free free. kalau aku ni pandai sangat addmath , murah hati juga aku bagi free dekat dorang, masalahnya, ni juga aku fail semester 1 dulu.
       haishh *mengeluh ==' ehe siapa ada simbol mengeluh lagi engkau, haha .wahai yang maha mendengar, kalau lah aku dapat pass addmath semester akhir ni, sumpah aku update blog setiap hari engkau. haha . ok lah, ini saja aku mampu kongsi, dengan para sahabat blogger. :3


Nota kepala : Azam akan datang, diharap addmath biar pupus sementara,kalau kami berada di sekolah.

15 comments:

Novelgurl said...

pergh! addmath time spm dulu.sipi2 je nk gagal.Huhu.Alhamdulillah.awk amik kos ap?

Vergods Isme said...

Belajar.

luqman zakaria said...

kalau addmath jgn citer lah..poning kopalo! hehe

hainom OKje said...

Buat latihan selalu ... insyaallah jadi senang le addmath tu...

adzirahdidik said...

omagoshhhh addmath. !

Shasha Yacob said...

luqman : Yes, memang payah kalau nak cerita bab addmath ni.

Shasha Yacob said...

hainom : hihi okay saya akan buat :)


adzirah : omaigoshh

Fendy said...

laptop 24 jam tu...

Shasha Yacob said...

Hhaha, awak salah tempat letak komen tuu.

miz ruha said...

addmath... ^_^
buat latihan selalu.. :)

Shasha Yacob said...

cek cuba noo. hehe

Nor Zilla Sensei said...

huhu..masuk je cikgu addmath..terus down mood kita. subjek paling menci tak usah nak citer la.haha

Sanji Ngatmi said...

haha first time masuk sini dah kecojh astu rumah tengok ada awek comel main dota .. nape nama blog ni mangat maindota ek ???

thnx dtg blog .. muah2 keep in touch

*dulu tem tadika pakai baju kotak2 merah putih

Shasha Yacob said...

sanji: Ada cerita disebalik semua ini *ayat skema kot.

akuzle ayu said...

Susah2 sekarang, senang2 nanti. Bagus belajar addmath neh..