Saturday, October 6, 2012

Merapu Bin merepek.

Dear blog,

     sebenarnya tajuk tu just suka suka seja.  Hari ini aku mengahadap laptop mahu deakat 8 hour, ok kira biasa seja tu. perkara yang selalu dia buat, on Facebook ,blogger, tagged, twitter, nuffnang, churpchurp dan yang sama waktu dengan nya ,apo ka bondo ea jang. perkara ni akan dia di buat setiap  hari, waktu tengah exam pun buat macam ni, macam sekarang ni minggu exam still setia dengan blog.*kau ade ?,siapa yang baca entri  ni, kompom cakap "perkara biasa". biasa lah sangat.

     Sekarang ni pun xtahu mahu tulis apa sebenarnya aku just merapu bin merepek sahaja yang berjalan dan berlari di dalam hotak ni.oh sebelum terlupa , aku mahu ucapkan thanks a lot dengan kak SHIDA  sebab, dia dah banyak tolong aku berkenaan denga encik  nuffnang. kalau mahu tahu pasal nuffnang just inform kat kak shida. hihi, jom terjah blog dia. Teakan SINI kalau mahu terjah dia. even aku baru form 4, aku dah berjinak jinak dengan iklan iklan semua ni hah'. cari duit kasi makan diri katakan.

Isnin ni aku ada paper ADDMATh, wish me luck . :)

gamabar sebagai hiasan.


Nota perut : Tinggalkan komen anda diatas ni. :D telima tasi daun keladi. :)


10 comments:

C'Jai said...

gud luck utuk ADDMATh..

boni kacak said...

good luck untuk exam tu k.heehe

Shasha Yacob said...

tengs korang :)

Shasha Yacob said...

tengs korang :)

BeLLa said...

susah wooo addmath gudluck

Michelle Hopell said...

susah2 pun kena buat jugak~
good luck dear :)

Detective Fiqa said...

goodluckk :D hehehe

Shasha Yacob said...

thanks guys :)

Sanji Ngatmi said...

seriusly jangan mamain masa subuh .. kalau mamai alamat nampak cik pocong la macam aku ..

Shasha Yacob said...

Haha, ada ja.