Wednesday, October 17, 2012

Exam tadi dan akan datang.

Assalamualaikum ?

Dear para pembaca yang setia,

     Tadi aku baru habis menjalani exam Lukisan kejuruteraan, Sebenarnya itu my peberet subjek engko, hihi. Tapi yang sangat mengecewakan , aku meninggalkan 3 soalan yang boleh tahan susah lah. di situ lah kebodohan terserlah *maaf sebab aku menggunakan ayat kesat di situ.
     Lepas saja habis exam LK ni, kita orang akan menempuhi lagi last paper iaitu Prinsip Perakaunan, ohmaigoshh ,ni nak habaq sikit satu rahsia , begini rahsianya subjek prinsip perakaunan, subjek ni gua lemah, sebab gua lemah lah apalagi. haippp , sangat memalukan bila aku membocorkan rahsia sendiri, x gitu.  *maaf ayat terskema.
       Mudah mudahan lepas Espiem ni aku tidak aku nampak Encik Akaun. sumpah, aku tidak akan ambil lagi subjek sebegitu rupa paras bak itik tengah mengandung.*ok , nampak sangat tiada idea mahu tulis engko. Tapi yang aku harapkan sekarang, biarlah pakcik exam berbaik dengan aku yang lemah bagai kucing nak melepas. 

Nota paha ayam : yang setia menurunkan komen , engko memang best, nanti gua balas kunjungan  anda :D

16 comments:

nik ros said...

sis tak suka math.kalau la math blh tukar kepada subjek lain, sis dah lama tukar..haha
nasib baik result SPM ok tang add math dan math..haha

Arina Shamsul said...

suka tak suka kena tempuh juga..hehehe

good luck honey :)

Shasha Yacob said...

hihi, bertuahnya badan. saya apalah sangat. addmath xpernah lepas lagi. haihh

Si Matatajam said...

Amik LK yek..mesti minat lukis2 plan ni kan! Wish u luck in exam dear..

fandyz said...

Salam, saya pun dulu ada amek LK tapi cukup makan jek.. pasal kertas soklan kena amek pasal rambut panjang kah kah.. kelakau!

fandyzblog said...

Prinsip akaun pun amek gak tapi amek dua kali baru lulus.. yelah x penah blajar sebelum tu.. memang x berapa minat.. :)

Shasha Yacob said...

waa, betuahnya badan. saya admath belum pernah pass lagi sodeyhh.

Shasha Yacob said...

eh awat aku komen sendiri =='

Shasha Yacob said...

thanks :D kena tempuhi jugak la maknanya.

Shasha Yacob said...

yes minat sangat. thanks :D

Shasha Yacob said...

hihi, tu larr, sapo suruh rambut memanjang sampai ke telingah.

Shasha Yacob said...

prinsip akaun kan, memang lemha sangat, tapi dgn azam yang kuat ni cewaaa, hak belajar hak kami. hii =='

ainraus said...

goodluck ye! do your very best!

Shasha Yacob said...

okaii :D

shidaR said...

wahhh..subjek perang dunia tuh heheee :D

Shasha Yacob said...

perang dunia ke-3 ni. haha