Sunday, October 28, 2012

Happy Birthday Mia !

Hi peeps !

   Macam lama pulak  kekeringan idea ini. tangan pun macam kemalasan sedikit menulis. tetapi, dengan ketekatan *Homboii , Aku dengan bangganya menaip jugak, di dalam blog yang disayangi dan dikasihi ini.

   Ok, sebenarnya semalam aku pergi ruma birthday girl, iaitu Mia Majlis kawan kepada kaka aku ejaa. Kami pergi sana dengan kereta lah, bukan dengan kuda. okaii STOP. Aku cuma mahu wish happy birthday dia untuk dia.

HAPPY BIRTHDAY KAK MIA !

Jom skodeng gambar.



Baju kuning , Birthday Girl . Happy Birthday !


Benda ni gua tiada makan, sob sob ~~


Kek ini seja yang dapat aku rasa, Btw sodapp engko :3

Ini Seja gambar yang aku jumpa dekat dalam pesbuk dengan telipun aku. Hihi, .



 Sasa Yacob Di sini  :3


4 comments:

Wak Gelas™ said...

wak pon nk ucap hepi besday gak buat mia tuu.. ehhhEEee

cHeRyNa PiReS said...

Mia? Eh....nieh macam sama pulak dengan birthday anak buah kita. Nama dia pon Mia jugak. Dan birthday cake dia sangat special :)

Si Matatajam said...

Hepi besday to sweet besday girl..

Jna marcello said...

alaa da mcm terlambat nak wish
tp wish jugak laa... MIA hpy belated bufday ;p