Wednesday, October 10, 2012

MHI TV3

Assalamualikum para pembaca,

       Hari ini aku mahu kongsikan , apa yang aku tengok dekat Malaysia Hari Ini (MHI), mohon izin kepada puan Noraisah untuk saya sebarkan info ini kepada warga blogger. Tadi aku ada tengok satu pengisian dari MHI  berkenaan dengan adik Ahmad Adam Syukri . Mari kita Selami penderitaan adik Ahmad Adam Syukri di video  ini. Adik Adam menghidap penyakit Brain Damaged Severe HIE.

 





      Kesian si ibu, yang tabah dengan penderitaan seorang anak sulung mereka, Jadi sama sama lah kita berdoa agar adik Ahmad Adam Syukri dapat cepat sembuh.

Kepada sesiapa yang sudi untuk menghulurkan bantuan :


Sumbangan boleh disalurkan pada keluarga adik Ahmad Adam Syukri di:

Noraisah Mohamad Malena

02040007292201 (CIMB)
161136331818 (MAYBANK)




Kredit to : MHI TV3

13 comments:

Ros said...

Salam ziarah...

akuzle ayu said...

Kat fb pon ada page Adam. Menitis air mata tgk video neh. Cekal sungguh ibunya. Moga2 Adam cepat sembuh. Amin3

Shasha Yacob said...

Samasama lah kita doa kan :)

reenapple said...

alaa.. tk dpt tgok vdeo tu...=.=

Roslan Putra said...

kseian... kita rasa dah susah... sakit sikit pun dah x tahan... rupanya ramai lagi yang menderita kat luar sana... semoga keluarga Adam tabah dengan ujian ini..

Shasha Yacob said...

reenapple : awat xdapat :O

roslan : yaa, semoga keluarga adam tabah mengahadapi dugaan allah. :)

Vergods Isme said...

kesian

adianiez AIDA said...

Tq sebab singgah blog aida.
Aida pun menangis tgk MHI pagi td. Lelebih lg bila ibu adam menangis teresak-esak! Aduhai. Cecepat aida peluk izzat & berdoa agar izzat & kakak2 izzat sihat selamanya...

-meeSUPERGIRL- said...

semoga dipermudahkan mereka menjalani ujian ini .. insyaallah amin ...

Shasha Yacob said...

Kak aida && supergirl : semoga adik adam cepat sembuh erk? hihi

inche hlovate said...

ala kesiannya.. semoga ibunya tabah

♥ Wina ♥ said...

salam kenal :-)

pagi tadi sempat tgk sikit..sebak betul rasa..moga² ibu bapa diberi kekuatan menjaga hamba Allah ini

nik ros said...

moga adik adam cepat sembuh.sebab bila baca kisah mereka