Tuesday, October 23, 2012

Mood .

Hi para sahabat yang di hormati dan dikasihi sekalian,

    Hari ini aku kekeriangan idea sedikit, walhal aku baru sahaja memhabiskan exam yang begitu mentertekan kan otak di dalam kepala. Mula mula hidup kami seperti di dalam gambar selepas exam diishtiharkan tamat buat tahun ini,


    Tetapi selepas beberapa hari sekolah dan memandang sewaktu itu cikgu cikgu tiada masuk kelas kami pun mulai bosan dan bosan . Tapi apabila cikgu masuk dan memeberi ceramah untuk masuk ke tingkatan 5 , waktu untuk berperang SPM, semua kelihatan seperti ini ,


      Dan baru aku mulai teringat bahawasanya Kami ingin menjangkau umur ke-17 iaitu peperangan besar bagi budak budak tingkatan 5. Tapi, sewaktu aku berada diruma yang sungguh sunyi ini, hanya laptop menemani ku, dan aku mulai bosan untuk ingat Pasal Espieam, dan mood sekarang hanya untuk mengikut giveaway, Segmen,contest dan yang sama waktu dengannya.Oleh itu aku akhiri entri ini dengan mempublishkan post ini .


Nota Otak Dikepala : Ayat aku terskemah sedikit walhal memang ini yang aku inginkan sebgai satu tanda usaha untuk aku mambaiki bahasa malaysia aku. sekian :)

25 comments:

cHeRyNa PiReS said...

Amboih. Gambar2 semua tak kesian tu Shasha. Macam real class je. Tiba2 terbayang semua student bosan muka macam nieh. Suara pulak macam Tom Hanks, Angelina Jolie.

Jap...siapa nak jadi cikgu yg tak masuk kelas dan announcer giveaway?

*merapu habis komen nieh*

shidaR said...

kalo ting4 merdeka exam akhir tahun xde makna nya lg sbb msh nk mnmpuh spm hehee..tp lpas spm mmg merdeka habis sbb pnntu msa depan kite dan arah tju kite yg lbh matang!

Wak Gelas™ said...

wak pon kadang2 bosan jugakkk.. uuuHuuu

Myra Jay said...

Zaman sekolah adalah zaman terindah..
Happy sangat masa zaman tersebut..

BTW good luck untuk SPM nanti ye :D

Si Matatajam said...

Selamat mentertekankan minda utk SPM plak nnt..hu hu..Chaiyokkkkk dik...

✿Lady Ainaa✿ said...

wahh nk amek spm dah, dah tahun terakhir untuk mnjadi pelajar sekolah.. semangat2.. setahu je lagi syg! lepas tu, enjoy la puas2 seblm masuk U.. hehehe...

Arina Shamsul said...

hahaha..tido je la keja engko kan?

btw good luck spm nanti dik :)

Shasha Yacob said...

hihi, merapu x merapu, asal tinggal jejak, jalan habis. hihi

Shasha Yacob said...

yes, betul betul betul. nanti espiem saya buat macam perang dunia. hoho

Shasha Yacob said...

haha, semua pun pernah bosan lah wak.

Shasha Yacob said...

best tu memang , tapi tunggu lepas sudah terlepas dari peperangan lah. btw, thanks :D

Shasha Yacob said...

hoho eyoo lah. :3

Shasha Yacob said...

hihi, okok, i will do the best :D

Shasha Yacob said...

tidur? tidak sama sekali. hoho.

btw thanks :D

nik ros said...

relax la.spm jea pun..hehe
good luck adik. study rajin2 mesti dapat jawab punya. buat persediaan awal k :)

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

waaaa... baok tito bnyak.. thun depan da xdpt tito da

Shasha Yacob said...

okok, saya cuba try test. hihi =='

Shasha Yacob said...

komfom xdapat sodihh

ieja amieja said...

chaiyok chaiyok..gerak gempur utk spm erk..
try ur best..gud luck:-)

Shasha Yacob said...

okaii, thanks :D

Tihara said...

as salam

layan GA pun best jugak kan :)

kiera'sakura said...

semoga berjaya dik. klu letih study jgn lupa bhenti rehat sekejap sbb otak pun memerlukan rehat ;)

Jna marcello said...

AS I WISH NK AMBEK SPM SEMULA..NK PERGI SKOLAH SEMULA..RINDU AKTIVITI SEKOLAH!!! KAN BEST KAK SY DI TEMPAT AWK ;C

^^AWAK HARGAI LAA MASE AWK SKRNG!!JGN SIA2KAN TERUTAMA BILA BERADA DISEKOLAH..!! DIK ALL THE BEST FOR YOU!

QasehnyaRania said...

Rehat sebentar bsama kit kat dulu..hihi

Next year pulun yer tok spm

selamat hari raya;)

sal ya said...

masa ni macam2 rasa ada. bila dah habis sekolah mesti rindu time tu. trust me la dik.