Tuesday, October 16, 2012

Perbezaan akan datang 2013

Assalamualikum ?

     Hari ini aku dapat topup 10 dari cik dkna bersempena hari jadi  aku join segemen jiwarosak.com ler. STOP di situ, sudah berlarian dari topik sebenar. 
     Sebenarnya, cuba baca petikan di dalam gambar itu, kalau tidak tahu membaca pergi masuk tadika belajar ABC sat.

Aku lahir 1996, aku rasa ini tidok adil yer PM,  aiihhh, sebab sebab I nyatakan begitu pasaii :

1. Aku mau ambil lesen umur 18
2. Aku mau PLKN 3 bulan saja bah.
3. Aku tidak pandai betul English -_- *nampak kebengongan di situ
4. Aku tiada Fon, aku ada Ipad saja. -_-''
5. Oh tidak, Format tahun ni pun aku Tidak pass pass lagi. inikan nak di tukar lagi, uihh

   Aku sebagai rakyat yang perihatin *angkat angkat kening. ingin menyuarakan pendapat, cewaa, bagus kalau PM baca Blog I yang Lawa ni *bangga 5minit.

Nota Kaki : Hak Menyuara , Hak kami !

24 comments:

Nazatul Asheera said...

tahniah untuk no 2,3,dan 4.. =,=' huhuhu

Detective Fiqa said...

hahaha. aloo. relaxlah. :P bersyukur kerajaan dah bagi bawak HP hahaha

Shasha Yacob said...

haha, tahniah jangan di ucap begitu. aku tak nak ini berlaku, *ceh ayat xbole blah lah. haha

Shasha Yacob said...

Alaaa, setakat hp, setiap tahun kot orang bawak pi sekolah tapuk tapuk. haihh

deqjamucuxx said...

tak dak empon tapi I-PAD ~

kitew ada empon baling hanjeng jeee :((

Emma said...

hahhhaa.. sian kat adik2 yg lahir tahun 1996.. :P sabar ja laa.. haha..

Si Matatajam said...

Mesti ramai yg protes pasal benda ni kan.. Nasib baik la adik kak M lahir thn 1995.. Besday ari tu terus amik lesen keta..

ieja amieja said...

salam singgah & follow sekali
thanx dropping by blog akk..

fandyz said...

Salam, betullah saya pun rasa tak patut, tak kan ambik lesen umur 21 abes sebelum tu takkan naik motor jek.. mesti ramai yang bawak kereta takde lesen kan..pastu saman pun banyak, duit masuk pun banyak :P

fandyz said...

PLKN tu mansuhkan jelah membazir je bah..

inche hlovate said...

syasya sebaya adik akak la..erm kesian korang kan..umur 21 baru bleh amik lesen..akk tumpg simpati ye hihi

Shasha Yacob said...

hihi, kite pun ada. haha

Shasha Yacob said...

kesian sangat, aku nak lesen tu jorr.

Shasha Yacob said...

bestnya, jeles sekejap . hihi

Shasha Yacob said...

no problem

Shasha Yacob said...

ye,saya rasa ok lagi kalau ambil lesen umur 18. xdak la lagi kena saman.

Shasha Yacob said...

yes, saya sokong 101 %

Shasha Yacob said...

yaa, ini tidak adil, tidak adil bagi kami. *ikut lagi yuna . hoo

miz ruha said...

haha! kak ruha tak tahu pun pasal benda ni sebab adik pun umur dah 21.. so tak ambil kisah...
mesti korang protes kan...

Shasha Yacob said...

yes tengah dalam memprote ni. haiii

shidaR said...

tahniah mng GA feroz tu hehee :)
adoii..xtau lah cmne..huhuhu

nik ros said...

nasib baik sis bukan lahir time tu.mencabar jugak lahir zaman skarang ni kan.mcm2 dah tukar :)

Shasha Yacob said...

hihi, thanks kak :D

Shasha Yacob said...

yes, saya suda naik angin satu badan ni. hoho