Sunday, October 7, 2012

suatu malam rumah berhantu.

Dear blog,

sebenarnya tajuk x seraasi dengan cerita , hihi =='. Jom baca .

Situasi:

         Suatau malam rumah berhantu, *eh, lupa. sebenarnya , subuh subuh tadi. ==' . aku bangun dari tidur yang tidak berapa nak lena. aku berdiri, menguap,mengosok mata dan sama yang waktu dengannya.aku bangun terus mengolinekan diri. tiba tiba *dum dum tap dum dum tap . Guntur mula berkumandang dengan megahnya.
         Aku dengan lagak nya memberanikan diri untuk tetap setia berbloging, tapi di sebabkan my sista yang sorang ni suru tutup laptop,aku pun ikut juga, dah lurus bendul nak cakap apa =='. subuh tu dalam jam 4 lebih rasanya, aku dengar bunyi guntur yang mengerikan,yang hairannya hujan xpandai turun turun. subuh tu memang x bole pejamkan mata.
        Subuh subuh tu, aku tengok dekat jendela ,aku nampak terang macam spotlight gitu, sudah tu ada asap doh. aku dapat imagine yang dekat luar tu macam ala ala shoot michael jackson ghost movie tu. gila kau, seram doh, aku sorang seja belum tidor time tu. hah'  aku dapat imagine time tu, macam gambar dekat bawah ni. =='

ada hantu dekat luar rumah. *imagine




     Dalam tengah mahu tidor tu, aku dapat bayang kan , dekat luar rumah , banyak zombi zombi tengah tunggu aku untuk keluar , mahu makan aku. seram youu. disebabkan seram lah aku dapat tidur dengan cepat, kalau dok, mati aku tidur dalam kepeluhan.  semua cerita diatas, lebih kepada imaginasi aku sendiri, biasalah budak yang xkuat iman, begitu lah jadi nya.

Nota Blogger : Ayat aku tersekemah kejap. yang penting malam tu seram siott.

13 comments:

Jna marcello said...

Aikk ni high Imagined ni heheh :))

shar90 said...

kuatnye dia beimaginasi... hahaa... baik berkhayal jd repunzel ke,,, syok skit... hee :P

Shasha Yacob said...

Jna && shar90 : Biasalah imaginasi orang yang macho. gitu la tu.

fifie said...

Bayangkan zombi tengah buat oppa gangnam style. hahaha

Everything's Everythings said...

Alamak pagi esok lah aku baca balik =.="
takut pula nk baca tgh2 malam ni hahah

syafiqakarim said...

ok. ayatnya da kehkeh

Vergods Isme said...

acanne tu.

Shasha Yacob said...

Fifie : saya tebayang juga dorang menari oppa gannam tu haha

Shasha Yacob said...

Everithing2x : seram erk ? haha, mano ado.

Shasha Yacob said...

syafiqa: haha

Vergods Isme said...

hantu bilik.

Sanji Ngatmi said...

biar pandai add math sekarang .. dah masuk u nanti macam bangang pulak rasanya buat soalan kalkulus tahap add math .. benci gilerrrrr ..

Shasha Yacob said...

Sanji,, ambil addmath juga ke?