Wednesday, November 28, 2012

Give Away Dot My

Assalamualaikum ?

Ini jugak adalah Give Away yang last minit di buat oleh tangan ini. Sebelum itu sila tengok Banner . Dan Entri ini adalah  "sticky-post" . Sehinggah tammat penyertaan.



     Pihak Sponser sudah di selesaikan, rata rata sponser memang aku sudah Follow . Kak Shida , Emas Putih, Aida Omar. Dan like Fanpage & Follow Kazen blog & Tekan G+ sudah dilaksanakan .
   Aku sebagai blogger yang masih mentah ingin memcuba join giveaway seperti ini , yang telahkan hadiah hadiah yang jadi idaman para blogger sekalian, antara hadiahnya ialah ,Hadiah utama 3 Domain dot My percuma selama setahun hadiah yang sama juga akan di tambah mengikut penyertaan. (Kuota hadiah sehingga 20 Domain) .
   Aku Join nih dengan niat hendak memcuba pakai Domain sendiri, ala aku masih mentah lagi dalam dunia berbloging nih, jadi pasal Encik domain nih aku kurang ariff sedikit, Mohon tunjuk ajar yakakak kakak dan brader brader di luar sana. Kalau ada rezeki dapat lah , kalau tiada tidak apa cuba lagi. hikhok .
     Eh , Kejap erk, kalau anda baik hati jom tolong brader kita nih tekan G+ dekat Blog dia. Tekan  Gambar dibawah atau SINI.



Nota : Nampak Giveaway ini dari Cik MeeSupergirl Thank you .

28 comments:

-meeSUPERGIRL- said...

good luck yee .. harap kite dapat domain tu . huk!

*sempat main kreta kat iklan nuff kat bawah. hehe. tekan3!!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

singgah sini...
**cuma nak maklumkan sahaja, andai kata awk ada masukkan blog sy dlm bloglist, mohon semak erk sama ada boleh view atau tak. kalau tak boleh, mohon update link, sbb saya baru tukar kpd domain sndiri. pesanan ni diberi sebab blog awk ada dlm bloglist saya. he he he
Saya mohon maaf di atas segala kesulitan.
www.santaileeza.com (link baharu)

ANDAI KATA saya tidak disenaraikan dalam bloglist awak, awak boleh abaikan mesej ni. Terima kasih.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

terima kasih.. try guna domain ... yeah.. .com.my domain yg agak mahal... dpt pun best.

Pemikir said...

salam perkenalan dari blogger baru. nice blog. jemputlah ke blog saya ye..

Pemikir said...

wah samalah kita leeza ye.. saya baru tukar dot com gak. tapi menganggu trafik skit la. sayang

Shasha Yacob said...

tru guna yang free nih dulu , itu pun kalau ada rezeki :D

Shasha Yacob said...

hihi, main dan klik terus, hihi

Shasha Yacob said...

dah beres :D

Shasha Yacob said...

salam kenal :D

Si Matatajam said...

Good luck..hope thats domain will b yours

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ada super saver.. haaaaaaaaaaaaaa tettt situ.

Denaihati said...

askm. good luck untuk Give Away Dot My dan mudahan tercapai matlamat.

PinkUmmi said...

gud luck

Syaifuddin Alias said...

good luck yaa ..saya doakan awak buat yang terbaik :]

nn lylyn said...

g.luck ^^

careno said...

Thanks joint segmen kutuk mengutuk : http://marqiscareno.blogspot.com/2012/11/segmen-tolong-kutuk-kow2-blog-dont.html

Khairul Zamri said...

Jutaan terima kasih kerana join. Semoga berjaya :) Nice blog

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck ;-)

Wak Gelas™ said...

blog wak pon X pakai domain jguakk.. uuHUu

C'Jai said...

c'jai pun tak fasih pasal domain ni..apapun gud luck..

Pykaa Pdott said...

good luck sis :) pyka ingatkan blogskin rupenye tak . hehe cos cntik la blog nie mcm blogskin

miz ruha said...

gud luck shasha... ^_^

Sya-Riza said...

wahhh..gud luck sis ! ^^

Kesuma Angsana said...

gd luck ye dear

syiela said...

gud luck ye dear

Jna marcello said...

All the best Sha!!

shidaR said...

gudluck shasha :)

nora said...

gud luck sayang..