Wednesday, November 7, 2012

kesengalan mereka terserlah

Hi readorrr ?


   Hari ini , sekali lagi aku dapat hapdate blog. *tepuk tepuk tangan. Dan hari ini juga aku dapat tengok gambar gambar kawan kawan gua yang sengal , tembirang ,buat buat diri retis, buat buat macho dan yang sama waktu dengannya.
   Disebabkan aku macam rindu dengan lawak dorang , sangat *tangan ke bahu. aku dengan rajinnya membuat entri pasal mereka. gambar dibawah ini waktu ke stress san membuat kerja kursus akaun.


 Waktu cigu di depan kelas pun dorang bergambar.
bertuah punya murid.

 
 Kes angan angan mahu masuk tb.

 take three.


 Kes cita cita mahu jadi pencuci tingkap.


 Angan angan mahu berlakon.

 Dan disini bermula lah kesengalan mereka.

  one

 two

t
three

 Four

 Five

 Six

  Dengan ini , mereka berdua telah melakonkan pelbagai aksi dalam laptop aku, siap buat video lagi. sebenarnya ada lagi dua orang kawan yang satu kepala yang tidak hadir waktu tu, kalau hadir , alamat  muntah pelangi laptop aku hari hari tengok muka dorang saja.

Kredit to :

Mr. Razi And Mr acap

Nota pelangi: Masa untuk berbloging untuk sehari.

12 comments:

IntaNBerliaN said...

macam2 posing ada :-)

cHeRyNa PiReS said...

comel. tp cikgu2 x mrh ke buat mcm tu yime diorg tgh mengajar?

adzirah didik said...

sya sape yg dua org x hadir 2e,, hai ya susa uga klu org x rindu a q nie taw.. sdh..

adzirah didik said...

suda tgk video dorg??

Jna marcello said...

nakk jugakk edit mcm tu sha ;)

Suara Hati said...

comel saja posing2 dorang..

Si Matatajam said...

Ha ha macam2 rupa n perangai tuh..hi hi..

QasehnyaRania said...

terhibur hati nengok gelagat dorang..;D

salam kenal shasha ;D

Detective Fiqa said...

amboii kalah pmpan hahahaha

Shasha Yacob said...

haha, cikgu sporting , biasalah. lagi pun suda beritahu alasan kenapa diaorang begitu. tekanan

shidaR said...

hahahaa..amboi dasat depa...nooh..

nik ros said...

mcm2 gaya dah ni.