Tuesday, November 6, 2012

terjah yang termampu.

Hi sekalian pembaca,


     Hari ini aku dapat online, dengan bangga aku cakap *angkat angkat kening. Walaupun dapat online untuk hari ini dan besok sahaja. sebab, aku dihantar pulang ke kampung halaman untuk menjaga nenek aku yang sedang sakit .
    Selama ketiadaan encik internet , blog aku semakin kesunyian, *bunyi cengkerik.  Tapi , ada juga yang sudi datang jenguk jenguk disini. Terima kasih betul betul kepada yang sudi. Jadi dengan kesempatan ini, aku dengan rajinnya akan terjah kepada semua yang sudi menjenguk blog aku.
   Untuk beberapa minggu ini, terpaksa tunggu pakcik internet datang rumah, dan aku bagaikan menunggu internet jatuh ke riba . Hamboi, peribahasa zaman moden ni, mana kau mau carik. hihi. disebabkan malam sedang menjelma, hanya separuh sahaja yang dapat di terjah, jangan guserr , aku terjah juga yang lain tu.


        
Nota buang masa: masa untuk terjah.

4 comments: