Tuesday, December 18, 2012

26th Birthday Giveaway by ShidaR

Assalamualaikum?


   Sebagai tanda ingatan kak shida untuk aku, dengan rajinnya aku pun membuat satau entri yang dikehendaki kak shida. kak shida adalah salah seorang pengomen tegar di blog aku, jadia sebagai tanda penghargaan aku join lah giveaway dia yang ke eh eh tiada disebut dalam entri. 
    Giveaway ini dibuat adalah kerana, birthday kak shida akan berlangsung tidak lama lagi  dan tidak lama lagi aku akan panggil kak shida dengan gelaran makcik shida, boleh kah ? haha . tanpa membung semua barangan dapur, aku dengan rajinnya membuat satu kad ucapan yang dihasilkan oleh airtangan sendiri. 


Nampaknya kad ucapan macam cincai seja, harap maaf. sebab aku buat nih dengan sepantas kilat , jadia ini lah kejadiannya. terimalah se adanya. *hamboii ayat* . Ini sahaja yang dapat di berikan, aku akhiri entri ini dengan sepistol pantun yang boleh boleh lah, laku juga kalau dijual dekat Paris .

anak itik berenang renang,
berenang renang sampai ruma panglima,
semoga kak shida umur panjang,
semoga muka cantik selamanya.


Nota kaki : selamat mengeluarkan diri dari bumi :)

12 comments:

zeeQa said...

jom join segmen ni

http://koala-zeeqa.blogspot.com/2012/12/segmen-bloglist-for-january-2013.html

Ami Kamerami said...

Goodluck!

IntaNBerliaN said...

cincai pun tapi cantik :-)

dya bunga said...

wah..happy birthday kak shida..:D

Mimie said...

gud luck ye

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck sha :-)

✿A I N A A✿ said...

all the best ye dear!! hehehe

nik ros said...

good luck dear :)

kay_are said...

good luck dengan ga ni ye.. camni je komen aku.. time r seadanya.. amboi ayat =P

Si Matatajam said...

Gud luck..

C'Jai said...

Selamat ber GA..

shidaR said...

kak shida singgah ya dear :)
thanks sebab sudi join GA simple ni yg berlangsung selama 10 hari.
calendar exclusive tu kshida dah pos ye akan dapat dalam bbrapa hari ni,
so gudluck untuk pnmbahan hadiah jika mng nnt..kptsan kshida akan kua pda 5 jan 13, tahniah k~!

admin,
www.duniashida.com