Friday, December 7, 2012

Bila awan merah.

Assalamualaikum?

gambar gambar semua ini tanpa edit okay.

    Bila awan jadi merah. kemarin petang awan berubah kan diri menjadi merah, dan secara tiba tiba aku jadi eksited mau tangkap, rompak , curi gambar nih. biasalah bukannya selalu dapat tengtok awan tiba tiba jadi senja nan merah. dengan keterujaaan hati ini jom tengok gambar awan merah

Snap dari jendela bilik.

eh eh, ada atap -___-


usha usha awan merah,

Nota : ciptaan allah, tiada siapa boleh tandingin .entri ringkas untuk hari ini. akhirientri ini dengan senyuman. :)

31 comments:

Ayie Abas said...

pemandangan di waktu senja memang indah :)

cik nana said...

tak perasan pulak awan merah ni. subhanallah, cantikkk..

-meeSUPERGIRL- said...

cantikkk .. :)

D i n said...

lawa la awan merah tu :D

Remy hazza said...

senja nan merah.... tertiba remy teringin nak nyanyi lagu tu......

shar90 said...

waa cantiiik... payah nk jumpe scene mcm nih :D

Pena Menari said...

subahanallah..memang cantik ciptaan Allah dan memang tiada siapa yang boleh menandinginya..

sa mic said...

lawa D: . DIA maha berkuasa

Nadratul Syazwana said...

wow! :o nad sendiri tak pernah tengok awan merah camni in real life

Nadratul Syazwana said...

wow! :o nad sendiri tak pernah tengok awan merah camni in real life

adyna said...

cantiknye..subahanallah

tirahzairi said...

indahnya ciptaan...

AQu Mad said...

cam awan dalam citer kartun dragon ball hehe

C'Jai said...

masha ALLAH...cantik shasha....c'jai suke...indah..

nur syariza Natasya said...

subhanallah..cantik sesangat! ^^

hazwan hairy said...

cantiknya pmndngan...tiba2 rindu dkt kuching..hahaha....cntik bila senja

✿A I N A A✿ said...

subhanaAllah!!!! cantiknyaaa.. ni bukan setakat merah, ungu2 pun ade... untunglah sis dapat lihat permandangan macam ni... perghhhh

miz ruha said...

subhanallah.. cantik.. :)

shidaR said...

nice :)

nik ros said...

cantiknya.kalau sis nampak ni pun sis ambik gambar gak.

cerita best said...


cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Leeza dayasari [santai leeza] said...

sgt cntik lah awk..

Syaifuddin Alias said...

pemandangan edit ke apa ni ? keh3

shasha yacob said...

mana ada edit pakcik oii. :3

Tihara said...

as salam

cantiknya view senja nan merah :)

Misz Fazie said...

Ya Allah cantiknyaa :o

Si Matatajam said...

Subhanallah....uniknya...x pernah tgk lagi camni

Eiqa Almond said...

suka sangat bile tengok awan, langit jadi merah oren. Cantik sangat.!! :D

hainom OKje said...

Memang ada kalanya aean jd merah kenapa agaknya Sha...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Subhanallah...cantiknyerrrr awan merah

Mimie said...

cantik..