Monday, December 17, 2012

Hari ini musim sibuk.

Assalamualaikum?


   Nampaknya pada waktu malam sahaja aku dapat balas membalas kunjungan yang mengunjungi di blog ini, biasalah datin kan. sibuk dengan poco poco , MLM ,perjumpaan datin datin sedunia . alaaa,  yang poco poco tuuu,yangg  satu , dua , tiga , empat, kiri,  kanan , pusing depan belakang.



   Sebenarnya ini yang aku sibukan, dari hari ke hari. mengajar budak menari , one two three cacaca. disebabkan pada 22 hari bulan ini, ada orang kawin ditempat kami sekali lagi. oh yeah. Jadi aku sebagai yang mengenali tarian, hamboii , mencurah curahkan lah sikit kepada budak budak yang semangat mahu menari depan pegantin. Jadi aku minta undur diri sekejap.

Nota kaki : nanti aku sebarkan gambar budak budak yang menari , di entri seterusnya.

32 comments:

Nory Zoulkefle said...

harini sgt ngantokk...nak tidooo japp..hehe

inche hlovate said...

nak nari jugakk

sa mic said...

Aieee ! tak sabar nak tunggu tengok .Ahh cacaca!

etuza said...

memang akan sibuk persediaan ke sekolah..
http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ tinggalkan jejak ya...

nik ros said...

wah. ajar budak menari yea. cikgu tarian la ni..ehehe

Mimie said...

busy sgt la tuh kan

shar90 said...

snap lew gambor mse tarian datin oi... blh kongsi2 dgn mak2 datin lain... hee ^^

Nick Nashram said...

kalo sibuk biasanya ramai blogger buat autopublish entri..setakat update entri je la..nak bw malas..hahah

hazwan hairy said...

ajr menarik jga blh x?haha

Ayie Abas said...

waaaah..kan main lagi shasha jadi guru tarian rupa nya...hehe

Cik Pensil said...

menari apakah ? haha . nak tahu jugak , tak jelas . kih3

Dkna Abza said...

wah datinnnnn heheeee...

kay_are said...

ada bakat terpendam nampaknye.. lek lok menari.. jangan sampai jatuh sudah r ye.. gud luck! nak ajak budak bukan senang kan?

Bro Framestone said...

Teringin nak berlajar menari. boleh ajar x?

Si Matatajam said...

Wah jadi cikgu tarian la pulak yek..

NIA SI DRUMSTICK said...

amboi..cikgu menari nampak..ehehe..upload la video skali sha..

Cinta Misteri said...

1 2 3 4 cacacah. Teringat gigi besi dlm pisau cukur.
Owh, pndai menari yep. Nk joint bleh? Nnti jgn lupa up pic diorg yep

dya bunga said...

nk menari juga..haha

luqman zakaria said...

hehe...demo sikit mcm mane yg cacaca...tuh...kihkih

eva said...

alaa comel jer ajar budak2 kan.. hehe.. nanti amik gamba yer...

shasha yacob said...

@Nory Zoulkefle hah tidor lah :D

shasha yacob said...

@inche hlovate jom jom

shasha yacob said...

@sa mic wa mengajar seja . bukan join sekali. -__-

shasha yacob said...

@etuza hihi

shasha yacob said...

@nik ros lebih kureng macam tu ;ah :)

shasha yacob said...

ummi : yes memang bizi gila

shar90 : eyoh lah. nanti gua share dengan datin datin seduinia

nick : saya memang malas, tapi bab bw nih rajin pulak haha.

HH : jom join

ayie && kak M : haha, nampaknya begitu lah

cik pensil : menari untuk pengantin. hihi

dkna : haha

kay : betul tu, budak budak lebih banyak songeh dia.

bro : bila2 masa bro. haha

Nia : kalau ada masa saya upload :)

CM : akan dia upload nanti, jom join . haha

dya : jom

luqman : harap maaf, disini adalah umum. haha

eva : memang, tapi pandai juga mengumpat kalau kena maraha. haha

Remy hazza said...

sibuk mak datin sorang nie.....he3
lepas nie leh ler ajar kiteorg camner nak chacacha tu....

IntaNBerliaN said...

oooo mengajar menari ke.. :-)

sorry, akak dah jarang singgah sini... skrg bz dgn ank2.. bw pun terhad sgt2...

aswadz said...

nnt share gmbr. nak tgk.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hye datin bz ker hahaha

N.Aima K said...

wowwee jadi guru tari..nnt jngn lupa tunjuk gmbr persembahan yaa

N.Aima K said...

wowwee jadi guru tari..nnt jngn lupa tunjuk gmbr persembahan yaa