Thursday, December 13, 2012

Sehari di Hospital.


Hariamua malaya a go go go !


   Hari ini,awal pagi hingga ke petang hari aku berada di hospital menjaga bapa I yang tengah sakit . Don’t worry, dia baik baik seja. -__-‘’  *tenangkan diri* nampaknya tiadalah kawan aku tengok bola malam ini, bising bising sana sini, Haiyaa .Maknanya lagi , berjalan jalan ke blog anda pun nampaknya tergendala sikit, harap maklum dan maaf.
   Lepas bapa aku tidur aku dengan fantasnya membuka laptop , tengok tengok kalau ada wifi, akhirnya punah harapan, tiada langsung wifi .Terus nyanyi lagu harapan. Harapan, harapan menjadi layuu uuuu. Jadi untuk tidak membuang buang masa dengan termenung berjam jam , Aku pun membuka Paint Tool Sai , dan bermulaa lah tangan ini melukis gambar sendiri. Lukis punya lukis punya lukis, terjadilah sang  doodle muka sendiri. Rasa macam dodol pun hado. Tanpa membuang jam, kerusi, meja, almari dan benda yang ada disini. Jom tengok air tangan SasaYacob . dipersilakan ketawa. 




Cuba Try Test.



Aku rasa macam mata dia juleng sedikit. kah mata aku yang juling ? -_-


Garisan hitam nampak lagi. hahaiii


   Sebenarnya aku tidak tahu beza doodle dengan vector -__- .eh! Malam nih kan ada perlawanan bola antara harimau Malaya vs Sang gajah. Jadi mari lah kita beramai ramai memberi semangat kepada pasukan harimau Malaya yang berada di Thailand kah tidak silap aku.
  
Nota Bola : Harimau Malaya! Mengaumm jangan tidak mengaummm ! Nah tadi lagi mula main bola.

10 comments:

nik ros said...

moga ayah cepat sembuh :)

Shiyda Aqma said...

alaa , pandainye dia buat doodle ! akak tak reti . huu :(

eh ! malaysia dah kalah ! haha grrr ..

miz ruha said...

comel aje shasha lukis... >.<

moga bapa shasha cepat sembuh...

Si Matatajam said...

Comel la.. Moga ayah Shasha cpt sembuh.,

Mimie said...

semoga ayah adik cpt smbuh ye

Cekodok Manis said...

lawa doh .__. jelous dibuatnya wa,kihkih , Dah boleh join gang dengan din-graphic dah ni

Misz Fazie said...

woww cantiknya o.o

Ayie Abas said...

wahhh..berbakat melukis rupa nyer...boleh tahan lukisan tu :)

semoga ayah shasha cepat sembuh...

hainom OKje said...

Oklah tu terer dah ! Come...come....ayah sakut apa sha....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayah sha caner dh skang....moga cpt sihat yer