Thursday, December 6, 2012

Selami Jiwa bersama Jozan , Bahana Laman Sosial

Assalamualaikum ?



  Hari aku cerita, selami Jiwa Bersama JOZAN, Walaupun sudah lama cerita ini,  ada aku kesoh tapi masih panas lagi ba belum lagi basi kan . Aku cerita nih pun sebab aku minat dato Fadzilah kamsah dan Jozan, kalau boleh semua pasal dorang aku mahu tulis, Kau ada. Lagipun idea kurengs hari ini.
   Aku cerita nih pun sebab, begini al kisah nya. sewaktu malam yang sunyi di iringi dengan bunyi cengkerik aku merentasi dapur untuk mengambil sedikit makanan untuk di letakan di tepi laptop yang menayangkan website youtube, sedang aku mencari tibatiba aku teringat tentang jozan , dan aku mulai lari dengan pantas dan menconteng nama jozan di youtube , dan terpampang lah tajuk "Selami Jiwa Bersama JOZAN".


   Dan sebenarnya rancangan ini sudah aku tonton , tapi tidak tengok sehinggah habis rancangan jadi aku set dalam hati ingin menontong rancangan ini sehingga habis . dan hanya ada satu ayat untuk aku berikan untuk mereka "Ohsem, gandingan yang meletop" . Hah' gitu. Yang belum tengok tuh jom tengok di SINI.


JOM LAYAN .

   Yang best dekat sini, kta boleh nampak Johan sendiri berfalsafah, mana kau cari , ingat pelawak tidak pandai berfalsafah kah. Tapi syabas juga  kepada Jozan sebab pandai jaga adab dekat sini . aku salute you Bro .
     Jadi, selami jiwa bersama dato' Fadzilah kamsah ini , bagus untuk tontonan semua orang , sebab tajuk dia sudah berkaitan dengan laman sosial, jadi lagi jom ambil pengajaran dalam rancangan nih. Gandingan Johan dan Zizan menarik minat ramai penonton, siap mat rempit pun tengok rancangan nih.




Nota kaki : Jom selami jiwa , rawat rohani, perkasa peribadi. Jangan menilai buku dari kulitnya. kalau lu tengok cerita nih, kompom jadi rancangan peberet. 



  

15 comments:

  1. alamak video xblh buka lah...kn mlm2 bru leh tgk kt umh..hihih

    ReplyDelete
  2. kita renung renungkan dn selamat beramal :)

    ReplyDelete
  3. Aida pun tak tengok lagi episod nie.. tapi rancangan selami jiwa nie memang best.. aida pun suka JOZAN dengan Dato Fadhilah kamsah :)

    Shasha aida ada review blog shasha untuk Giveaway Dot My hari tu.. Tahniah :)

    http://www.diarisifroggie.com/2012/12/blog-review-5-blog-bertuah-giveaway-dot.html

    ReplyDelete
  4. ehh tak pernah tau pun pasal ni. nak tengok ah. heheee

    ReplyDelete
  5. Lawak gak ngan telatah Jozan tu kan.,

    ReplyDelete
  6. la ni episod bila....eeee dh telepas nk nengok

    ReplyDelete
  7. ha yg neh lah yg terlepas nk tgk .. thanks bg link :)

    ReplyDelete
  8. sis dah tengok.tgk kat you tube jea..

    ReplyDelete
  9. Okje pun suka jugak tgk cite ni.... tp selalu termiss!

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala