Wednesday, January 30, 2013

Pengumuman.

salam,

emosi seketika bersama kitkat.


      Internet di rumah masih tidur mati lagi, oleh dengan itu dalam masa beberapa minggu atau bulan aku tidak dapat menjalankan tugas sebagai seorang blogger macam dulu lagi. Macam tau tau seja internet nih aku mau espiem. ini pun aku online di cyber.

     Kepada para pemenang di blog Honey Yeo yang akan direview oleh aku, harap maaf , sebab lambat sikit aku buat. kalau ada masa aku buat okengg. jangan marah marah nanti cepat tua.

     Sebenarnya banyak cerita aku mau tulis dekat blog sang pencinta ini, tapi disebabkan halangan dari orang tua encik internet aku terpaksa melewatkan penulisan tersebut.

     oleh yang demikian, aku mohan maaf kepada sesiapa yang baru kenal blog ini tapi tidak kena balas kunzungan kamu oleh aku, minta ampun betul betul .kepada yang selalu singah blog aku yang bersawang sudah nih telima kasih sayang. hoho  :D

Nota kaki : kalau ada apa apa permasalahan sila hubungi aku di pesbuk :)  shashayacob

28 comments:

Nory Zoulkefle said...

ehem3...patut lama tak nmpakk kat sini..hehe

aQu Mad said...

adeh, cuti panjang hoo.. hihi..

Tihara said...

Tnet akak pun ada problem sasha..
Sabo je la byk2..hee :)

shar90 said...

xkire kene denda jgk nih.... ahahaa xD

Pena Menari said...

lor....patut la lm x npk ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

akak dh review shasha hari tu tau....
heeeee sibuk erk?

Budak Kampung said...

sabar la bese la 2 mati2 semput

Nastyna said...

Hai addik manis..internet tara ka? no problim... pelan2 kayuh ha.

inche hlovate said...

bila mahu elok tu..hoho takpe2 pekse spm tu lebih penting :)

✿A I N A A✿ said...

will miss u dear.. hurmmm... semoga internet rumah sis cepat sembuh...

Miss Zahirah said...

hehehe.. emosi btul kan bila en.internet buat hal.. sabar yerr..

Encik H said...

erkk..beberapa minggu atau bulan? lama tu..

puteraduyong said...

guna masa yang ada dgn sebaiknya...;).. lepas spm sambung balik...

hasyimahshe said...

alolololo...comel nya pengumuman

Donny Ien said...

semoga semuanya okey..

Izara4eva™ said...

berehat dr blogging ye. hihi

Diari Si Froggie said...

kalau tenet tak ada memang apa pun tak boleh buat.. hehe. sabar2.. kalau ada nanti update lah :)

Shida Radzuan said...

geram gak kalo tkena kat akak ^_^

Wak Gelas™ said...

xper, blog bukanlah hakmilik kekallls.,ehHHe

Dunia Wilma said...

Tidak apa...Slow & steady k ^_^

N.Aima K said...

tidur mati? maksudnya rosak modem ka apa?

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaaaa

hana hadi said...

internet x ok lagi?

fandyzblog said...

xpe2..gud luck!

tirahzairi said...

sama mcm tirah...tp now alhamdulillah dah bleh slow2 balik...hihi

tirahzairi said...

sama cm tirah...tp skrng dh boleh slow2 aktif balik...hihi

Pykaa Pdott said...

Sama la kita internet kita pon tgh skit skrang . Huhu --"

KhaiRin : anies said...

salam..
apa khabar?
sihat x?
hrp semuanya sihat dan bahagia selalu..