Tuesday, May 21, 2013

Terima keputusan.

Assalamualaikum?

       Hari ini, aku dengan secara tiba tiba rajin mendatangkan diri ke sekolah dengan alasan aku mau tau berapa markah exam aku yang hari tuh seja, pasal aku tau mesti cikgu datang kelas x mengajar punya. Aku target sekarang nih, mesti lulus BM dengan Sejarah lah. sebab , kalau lulus semua pun kalau sejarah atau Bahasa melayu tu gagal , sama juga cerita dia, gagal is gagal. So , Setibanya cikgu cikgu aku yang berhati suci lagi murni itu ke kelas, kami pun mengekori beliau dari belakang. *okay ini tipu .
     Dengan muka yang tidak tahu malunya tambah tambah dengan ekisted gilak, kami pun tanya apa keputusan yang kami dapat, tengok punya tengok punya tengok lagi. sila tunggu selepas cuti, nescaya keputusan akan berada di tangan kamu. T______T . Hati hancur berderai. The End.


ahhh, Apa? tunggu lepas sikula. cilaka.


Nota kaki : Sebenarnya, cerita di atas adalah rekaan semata mata untuk megisi blog yang cantik lagi bersih ini. :D

1 comment:

  1. ingatkan betul2...

    dik nih link kelebihan aurawhite n kebaikan aurawhite...

    http://www.mimiepinkummi.my/2013/05/aura-white-beauty-pure-l-glutathione.html

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala