Sunday, March 2, 2014

Don't Correct Your Teacher How To Pronounce Your Name


lawak
gambar hiasan

"Don't Correct Your Teacher How To Pronounce Your Name "



Tengok video nih, teringat pula cikgu cikgu di sekolah yang selalu salah sebut nama kami, kadang kadang salah orang lagi. tapi bukan lah bah garang tahap gaban  macam cikgu di atas nih, hahahahaha. Video ini adalah sekadar hiburan semata mata.

Bersyukurlah wahai rakyat malaysia, sebab aku belum pernah lagi merasa atau melihat wujudnya seorang cikgu macam nih disini. kalau ada , malu aku lima minit.

NotaKaki: Hargailah cikgu anda. :))

5 comments:

ros_reeza said...

salam kenal :) singgah dan follow sini :)

Denaihati said...

ganas cikgu ni, dalam filem oklah untuk seronok-seronok nonton.

Niena Reen said...

Hahaha... Naya lah kalau ada cikgu gitu aih. Tak berani la nak sebut nama kita betul2. Hehehe.. XD

wafacw said...

Hahahahaha... I used to be like the teacher in the video ..once upon a time hahahaahha.... and it was really fun!!! hahahahhah

QasehnyaRania said...

betul tu