Showing posts with label Kembar Jep. Show all posts
Showing posts with label Kembar Jep. Show all posts

Saturday, March 1, 2014

Keyword : Jep Sepahtu Tunang Orang

Jep Sepahtu Bertunang

Keyword Jep Sepahtu Bertunang nih semakin Femes/meningkat di carta blog aku . Pecaya atau tidak tengok gambar di bawah nih, nih aku Printscreen dari Nuffnang dengan Blog aku.

tunang Jep, Jep Sepahtu
klik untuk lebih jelas
 Keyword Blog:

jep sepahtu tunang
tunang jep sepahtu
jep sepah tunang
jep bertunang
jep sepah bertunang
jep sepahtu bertunang
gambar tunang jep
jep sepahtu dan tunang
jep sepahtu tunang ??

gambar tunang Jep, Jep sepahtu bertunang
Keyword Nuffnang :

jep bertunang
jep sepahtu bertunang
jep sepah bertunang

Mengikut analisis aku sendiri, ramai yang cemas bila keluar artikel pasal Pertunang Jep Sepahtu nih, jangan risau wahai tuan tuan dan puan puan sekalian. Jep sepahtu suda membuat pengakuan bahawa beliau melalui instagramnya yang dia belum lagi bertunang. masih belum Percaya ? Klik SINI . Di artikel tu, semua suda ada penerangan yang jelas tentang status Jep Sepah.


Kalau mau baca banyak lagi tentang Jep Sepah ini, boleh lah klik link link di bawah nih :)

Jep Sepahtu Tunang Orang ?

Perang Dingin Jep dan Shahrol, Ajak Tak Nafikan Atau Iyakan

Persamaan Jep Sepahtu dan Shahrol Shiro

Jep Sepahtu Ada Kembar ?

Kisah Benar Kehidupan Jep Sepah Sebelum Jadi Pelawak

NotaKaki :Sekali sekala promote link sendiri , tidak apa bah kan ? Heheheheh Lagi pun i peminat Jep Sepahtu dan Shahrol shiro. Hee *apakaitan. haha

Monday, February 24, 2014

Perang Dingin Jep dan Shahrol, Ajak Tak Nafikan Atau Iyakan


Jep Sepahtu, Shahrol Shiro, peperangan

Kecoh sebelum ini menerusi akhbar tempatan yang mendakwa dua orang pelawak terkenal tanah air iaitu Shahrol Shiro dan Jep Sepahtu dikatakan bergaduh dan tidak ‘sebulu’ akibat perselisihan faham yang berlaku antara mereka berdua.
 
Apa yang menjadi tanda tanya adalah kenyataan bercanggah yang dikeluarkan oleh dua orang pelawak ini sehingga mencetuskan kekeliruan peminat-peminat mereka di mana Shahrol mengakui kecewa dengan Jep yang menunjukkan sikap dingin terhadap dirinya. 

Namun menerusi laporan media baru-baru ini, Jep pula menafikan bergaduh dengan Shahrol dan menganggap bahawa dakwaan Shahrol tidak berasas dan tidak ada apa-apa masalah dengan Shahrol.
Bercakap kepada Astro Gempak, Ajak yang juga salah seorang teman rapat Shahrol tidak menafikan atau mengiyakan kes pergaduhan yang berlaku antara Shahrol dan Jep sebelum ini.

“Sejujurnya saya  tidak mahu dan tidak berani untuk beri sebarang komen tentang perkara ini. Tetapi sekiranya, sekali lagi saya ulang sekiranya Shahrol dan Jep bergaduh diharapkan ianya tidak berpanjangan. 

“Pergaduhan antara mereka berdua  ini saya tidak mahu menafikan mahupun mengiyakan. Mungkin saya sendiri terlepas pandang tentang perkara ini. Contoh terdekat, ketika program MLM 2013 saya tidak nafikan kami para peserta sedikit tertekan kerana risau fikir pasal persiapan persembahan untuk gelanggang akhir. Mungkin dari situ muka nampak tak ceria dan buat rakan-rakan lain rasa berkecil atau terasa hati,”  jelas Ajak ketika dihubungi.

Ajak Shiro, shiro menangis
Ajak Tidak Menafikan Atau Mengiyakan Perang Dingin Shahrol dan Jep 

Tambah Ajak lagi, dia sendiri tidak mahu perkara seperti ini berpanjangan sekiranya benar ada sedikit perselisihan faham antara Shahrol dan Jep seperti yang dilaporkan oleh media tempatan.

“Kalau betul ada perselisihan faham antara mereka harap kedua-duanya dapat berdamai secepat mungkin sebab saya takkan perkara ini seperti menjejaskan perhubungan mereka berdua. Sebab Shahrol dan Jep sebelum ini sangat rapat dan kami mewakili pelawak kelahiran negeri Johor.

“Kami berada di bawah satu bumbung, jadi tak mahu disebabkan perkara seperti ini akan jejaskan perhubungan yang terjalin erat sejak dahulu lagi. Tapi saya percaya mereka akan berdamai dan tidak timbul isu untuk bermusuhan sampai bila-bila,” ujar Ajak mengakhiri perbualan.

NotaKaki : Sebagai Peminat yang prihatin. tolong lah wahai shahrol dan jep, untuk berbaik baik seperti sedia kala.

Cc:Astrogempak

Thursday, February 6, 2014

Persamaan Jep Sepahtu dan Shahrol Shiro

Assalamualaikum?


Instagram Shahrol_shiro update:

"Aku dah ckp dah kalau hp tinggi sikit mesti kita nampak comel jep.."

Intagram Jep sepahtu Update:

"Yes!! Dah nmpk perbezaan..bibir aku lagi beso dr kau rol @shahrol_shiro




Suara dorang pun hampir sama bah. hihi

Sumber : instagram abang Sarul and Jep . hewhew

Friday, January 31, 2014

Jep Sepahtu Ada Kembar ?

Assalamualaikum?


Betul Ke Bohong ?

Kalau salah anda kena karannnn

Jangan kemana mana , Wa  kenal mak lu 

Betul Ke Bohong?

Sila baca dan lihat kesahihannya dibawah.

      Sabar sabar bawak bertenang. hehehe . Sebenarnya Disebabkan artikel Kisah Benar Kehidupan Jep Sepah Sebelum Jadi Pelawak nih mendapat sambutan yang hangat , aku pun geledah rumah abang Jep di instagramnya.  Sewaktu aku sibuk berjalan jalan untuk men- Stalk Instagram Abang Jep Sepahtu nih . Aku nampaklah lah Abang Jep kita ni Upload Gambar kembar dia. Cer tengok. Hehehe Jangan marah, Jangan marah. benda boleh boleh bincang. Dengan Tercetusnya gambar nih . Dapatlah idea aku untuk Update  Blog.

Sama idok? Hahahaa

          Ayat abang Jep yang x Boleh blah. ''Alaaaa mati la nak bibir sama..hahaha!!"

Walau banyak mana gossip yang melanda abang Jep nih. Kami tetap sokong abang Jep. Fighting!


Nota : Lebih sopan panggil JepSepahtu dengan gelaran abang, daripada pakcik Jep. hewhew :3