Showing posts with label Shahrol Shiro. Show all posts
Showing posts with label Shahrol Shiro. Show all posts

Saturday, March 1, 2014

Keyword : Jep Sepahtu Tunang Orang

Jep Sepahtu Bertunang

Keyword Jep Sepahtu Bertunang nih semakin Femes/meningkat di carta blog aku . Pecaya atau tidak tengok gambar di bawah nih, nih aku Printscreen dari Nuffnang dengan Blog aku.

tunang Jep, Jep Sepahtu
klik untuk lebih jelas
 Keyword Blog:

jep sepahtu tunang
tunang jep sepahtu
jep sepah tunang
jep bertunang
jep sepah bertunang
jep sepahtu bertunang
gambar tunang jep
jep sepahtu dan tunang
jep sepahtu tunang ??

gambar tunang Jep, Jep sepahtu bertunang
Keyword Nuffnang :

jep bertunang
jep sepahtu bertunang
jep sepah bertunang

Mengikut analisis aku sendiri, ramai yang cemas bila keluar artikel pasal Pertunang Jep Sepahtu nih, jangan risau wahai tuan tuan dan puan puan sekalian. Jep sepahtu suda membuat pengakuan bahawa beliau melalui instagramnya yang dia belum lagi bertunang. masih belum Percaya ? Klik SINI . Di artikel tu, semua suda ada penerangan yang jelas tentang status Jep Sepah.


Kalau mau baca banyak lagi tentang Jep Sepah ini, boleh lah klik link link di bawah nih :)

Jep Sepahtu Tunang Orang ?

Perang Dingin Jep dan Shahrol, Ajak Tak Nafikan Atau Iyakan

Persamaan Jep Sepahtu dan Shahrol Shiro

Jep Sepahtu Ada Kembar ?

Kisah Benar Kehidupan Jep Sepah Sebelum Jadi Pelawak

NotaKaki :Sekali sekala promote link sendiri , tidak apa bah kan ? Heheheheh Lagi pun i peminat Jep Sepahtu dan Shahrol shiro. Hee *apakaitan. haha

Monday, February 24, 2014

Perang Dingin Jep dan Shahrol, Ajak Tak Nafikan Atau Iyakan


Jep Sepahtu, Shahrol Shiro, peperangan

Kecoh sebelum ini menerusi akhbar tempatan yang mendakwa dua orang pelawak terkenal tanah air iaitu Shahrol Shiro dan Jep Sepahtu dikatakan bergaduh dan tidak ‘sebulu’ akibat perselisihan faham yang berlaku antara mereka berdua.
 
Apa yang menjadi tanda tanya adalah kenyataan bercanggah yang dikeluarkan oleh dua orang pelawak ini sehingga mencetuskan kekeliruan peminat-peminat mereka di mana Shahrol mengakui kecewa dengan Jep yang menunjukkan sikap dingin terhadap dirinya. 

Namun menerusi laporan media baru-baru ini, Jep pula menafikan bergaduh dengan Shahrol dan menganggap bahawa dakwaan Shahrol tidak berasas dan tidak ada apa-apa masalah dengan Shahrol.
Bercakap kepada Astro Gempak, Ajak yang juga salah seorang teman rapat Shahrol tidak menafikan atau mengiyakan kes pergaduhan yang berlaku antara Shahrol dan Jep sebelum ini.

“Sejujurnya saya  tidak mahu dan tidak berani untuk beri sebarang komen tentang perkara ini. Tetapi sekiranya, sekali lagi saya ulang sekiranya Shahrol dan Jep bergaduh diharapkan ianya tidak berpanjangan. 

“Pergaduhan antara mereka berdua  ini saya tidak mahu menafikan mahupun mengiyakan. Mungkin saya sendiri terlepas pandang tentang perkara ini. Contoh terdekat, ketika program MLM 2013 saya tidak nafikan kami para peserta sedikit tertekan kerana risau fikir pasal persiapan persembahan untuk gelanggang akhir. Mungkin dari situ muka nampak tak ceria dan buat rakan-rakan lain rasa berkecil atau terasa hati,”  jelas Ajak ketika dihubungi.

Ajak Shiro, shiro menangis
Ajak Tidak Menafikan Atau Mengiyakan Perang Dingin Shahrol dan Jep 

Tambah Ajak lagi, dia sendiri tidak mahu perkara seperti ini berpanjangan sekiranya benar ada sedikit perselisihan faham antara Shahrol dan Jep seperti yang dilaporkan oleh media tempatan.

“Kalau betul ada perselisihan faham antara mereka harap kedua-duanya dapat berdamai secepat mungkin sebab saya takkan perkara ini seperti menjejaskan perhubungan mereka berdua. Sebab Shahrol dan Jep sebelum ini sangat rapat dan kami mewakili pelawak kelahiran negeri Johor.

“Kami berada di bawah satu bumbung, jadi tak mahu disebabkan perkara seperti ini akan jejaskan perhubungan yang terjalin erat sejak dahulu lagi. Tapi saya percaya mereka akan berdamai dan tidak timbul isu untuk bermusuhan sampai bila-bila,” ujar Ajak mengakhiri perbualan.

NotaKaki : Sebagai Peminat yang prihatin. tolong lah wahai shahrol dan jep, untuk berbaik baik seperti sedia kala.

Cc:Astrogempak

Tuesday, February 11, 2014

MLM 2013: Kami Tampil Dengan Lawak Yang Berkualiti – Shiro




Tahniah buat kumpulan Shiro yang dianggotai oleh Ajak dan Shahrol selepas mereka diumum sebagai kumpulan yang mendapat tempat kedua di MLM 2013 dan membawa pulang wang tunai RM250,000. Penglibatan Shiro menerusi program Maharaja Lawak Mega sememangnya mendapat perhatian para peminat kerana persembahan mereka yang cukup konsisten sepanjang 13 minggu bersiaran.

Menurut Shahrol, mereka sangat berpuas hati dengan keputusan gelanggang akhir MLM 2013 kerana fokus utama mereka adalah untuk menghiburkan para peminat dan barisan juri dengan lawak yang berkualiti tanpa memikirkan sebarang kemenangan.

“Kami berdua sudah cukup berpuas hati dengan pencapaian kumpulan Shiro di MLM 2013. Peminat adalah keutamaan kami kerana tanpa mereka tidak mungkin kami dapat gelaran naib juara. Sejujurnya kami tidak memikirkan sebarang kemenangan ketika berada di MLM tahun ini. Apa yang menjadi fokus utama adalah lawak yang berkualiti.

“Penglibatan kami dalam program MLM 2013 adalah satu batu loncatan kepada kumpulan Shiro untuk meningkatkan mutu lawak selain dapat menghiburkan para penonton. Terima kasih tidak terhingga buat para peminat dan penonton MLM 2013. Tanpa anda tidak mungkin kami berada di tahap begini,” jelas Shahrol kepada Astro Gempak.

Gelanggang akhir MLM 2013 yang berlangsung pada 7 Februari yang lalu menyaksikan Sepahtu dinobatkan sebagai juara MLM 2013 sekaligus membawa pulang hadiah lumayan RM500,000 serta trofi sumbangan dari pihak Astro sementara Shiro ditempat kedua dan kumpulan Bocey di tempat ketiga.

Pentas akhir Maharaja Lawak Mega 2013 yang berlangsung pada haru Jumaat minggu lalu, memerlukan setiap peserta tampil dengan dua persembahan dengan tema bebas dan muzikal.

Empat juri tetap yang mengadili peserta pada peringkat akhir MLM 2013 itu terdiri daripada Datuk Yusof Haslam, Luna Maya, Sheikh Haikel dan  Nora Danish.

Layari www.maharajalawakmega.com.my untuk info terkini gelanggang akhir MLM 2013!

Monday, February 10, 2014

[Shiro dan Rahim sepahtu ] Suatu Malam Kubur Berasap 2

Assalamualaikum?
Trailer*


    Yeah , ini cerita baru Shiro lagi. Aku baru tengok Trailer Suatu Malam Kubur Berasap 2 tadi, sebab SHIRO akan berlakon sebagai watak utama dekat sini. Aku apa lagi , pergi tengok trailer cerita nih, aku baru tengok Trailer sudah ketawa bagai ponti bin anak . belum lagi tengok Full Movie. 

   " Nantikan Filem Suatu Malam Kubur Berasap 2 yang akan berlegar-legar di Pawagam berdekatan anda pada 2014! Filem Komedi Seram yang ditunggu-tunggukan ini dibintangi barisan pelakon seperti SHIRO Raja Lawak 6, Azad Jazmin, Rahim R2, Mr. Os dan ramai lagi! "

Harap Cerita  "Suatu Malam Kubur Berasap 2" ini akan pecah panggung macam "Ustaz mu tunggu aku datang."
Go Shiro. #Eh

Thursday, February 6, 2014

Persamaan Jep Sepahtu dan Shahrol Shiro

Assalamualaikum?


Instagram Shahrol_shiro update:

"Aku dah ckp dah kalau hp tinggi sikit mesti kita nampak comel jep.."

Intagram Jep sepahtu Update:

"Yes!! Dah nmpk perbezaan..bibir aku lagi beso dr kau rol @shahrol_shiro




Suara dorang pun hampir sama bah. hihi

Sumber : instagram abang Sarul and Jep . hewhew