Saturday, November 24, 2012

Tukar link blog.

Hiapp !


Sorry cik merepekgila.com


    Hari ini aku penat berjalan jalan dikedai selama berjam jam disebabkan cik kawan belanja kami makan kepsi. yang sampai berjam jam tuh pasal cuci mata tengok barang barang di kedai. Itu saja yang aku buat hari ini.
    Okay, cerita yang sebenarnya ialah , dengan niat sahaja aku tukar link blog , pasal aku tidak tahu apa motif aku letak nama link blog aku yang dulu tuh, jadi dengan kerelaan hati aku pun pergi Tukar link blog aku dengan nama gabungan nama kawan kawan sebangang aku iaitu HARSDMAN. ada maksud disebalik nama itu, nanti lah aku cerita, di entri yang seterunya erk.
    Hari ini aku jugak ingin minta maaf dekat SM sebab tidak dapat join segmen dia hari ini, sebab aku kepenatan sedikit membuat entri menarik kebabom, jadi aku akan buat entri itu besok ya, sorry bro.                    Then motif aku buat entri ini, sebabnya ialah. Kepada sesiapa yang ada masukkan aku dalam bloglist kamu *perasan sekejap*, sila ubah nama link blog aku ke http://kamihardsman.blogspot.com/ , mohon maaf jika buat anda buang masa. 
    Lagi satu, kepada sesiapa yang ada meletakkan link blog aku dekat bloglist kamu, tolong inform dekat aku, sebab ingin membalas jasa anda, anda patut berada di bloglist aku. Sebab cara aku berblogwalking , aku akan terjah dekat bloglist baru dekat aku terjah orang orang yang komen blog aku , dan seterusnya carik kawan baru hikhik :D

Nota : Kerjasama anda , amat diperlukan disini , peace yo.

37 comments:

Remy hazza said...

org berbudi kita berbahasa...camtu lah........

shidaR said...

kalau boleh sha..cari satu link yg nak pakai lama k.. kak dah siap change kat bloglist :)

man said...

Ye2 org berbudi kita berbahasa

C'Jai said...

Time kasih sudi letak link blog cik jai ..

Suara Hati said...

haha ok :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

heeeee... leeza letak blog ni dlm list lah..

nik ros said...

bestnya dapat jln2.sis ni terperap jea kat umah arini..hehe

Pykaa Pdott said...

patot la cri tak jumpe . hehe :p melawat kawan kite nie kjap . lama tak sggah sini , eh kau guna blogskin kah syg ?

Ibu Lala said...

Hye. Salam kenal.

Shasha Yacob said...

bukan blogskin lah nihh, :D nih guna template biasa. entah apa nama dia. :)

Shasha Yacob said...

hai :D

Shasha Yacob said...

okok, baik bos ! :D

Shasha Yacob said...

okay :D

-meeSUPERGIRL- said...

patut la mee klik dekat nama shasha kat cbox blog tu tak wujud . hehehe

miz ruha said...

dah memang ada dalam bloglist... ^_^

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tak pe.. sekali2 tukar.. :)

Wak Gelas™ said...

xper, blog bukanla hakmilik kekalss yoolaa.. ehhHHE

TiranaAduka said...

salam shasa
Ta datg dari tempat sis c'jai tadi.nampak komen shasa..

IntaNBerliaN said...

ok, dah ltk dlm bloglist

syiela said...

salam kenal juga :)

D i n said...

hehe jalan2 kt sini :D salam kenal hehe <3

Hnahdy said...

sayang la nak tukar link blog.. kalau komen yang sebelum2 ni nanti xkeluar la blog kita.. cmtu ek?

hana datang dari blog kak shida.hehe

Sa Michaisi said...

Eh tukar link blog ke beb? Haha nevermind . Wa tak makan merajuk maa, wa makan nasik . Ekekeke . Okay okay nanti wa update later haa.

Sa Michaisi said...

Denim template :B

Shasha Yacob said...

wa siap kan sekarang.

Shasha Yacob said...

tidak tahu pulak.

shar90 said...

itew nk masok awk dlm bloglist itew... ekekee

CikMunBlogger said...

kau letak kan aku kat bloglist kau ,
so aku kan letak kau kat bloglist aku :)

saling membalas jasa .
thanks yew .

Si Matatajam said...

Owh dah tukar plak yek..ok..

Shasha Yacob said...

hamboii, eyolah.

dya bunga said...

adik manis..jom tukar link blog..

محمد رازيق said...

owh. dah tukar link.

hainom OKje said...

Kena check bloglist ni.... Maklum le baru lpsjl jauh ni begong sikit...he...he...

KorN said...

eh. cemana nak tukarlink blog eh. korn pon ingt nak tkar link blog lah jgk.. uhuhuhu

Shasha Yacob said...

nanti I buat ya.

Shasha Yacob said...

okaii, :D

Shasha Yacob said...

jom

HUTAN LIPUR SUNGAI KANCHING, RAWANG, SELANGOR

Hutan Lipur Sungai Kanching, Rawang, Selangor  Hi. So aku nak cerita pasal sungai kanching, i guess siapa minat mandi air terj...