Thursday, June 20, 2013

Kemas Kemas ! Blogberjalan.

Assalamuaikum?


Gambar berjalan, kredit to cik google.
      Malam nih akan ada aktiviti mengemas bilik. memandangkan besok cuti peristiwa bagi sekolah sekolah yang berkaitan, aku pun dengan rajinnya melakukan aktiviti-aktiviti tersebut, dan memandangkan lagi aku tinggal satu orang suda dibilik ini, tiada lah suda alasan aku kalau bilik aku nih semak bak kapal pecah.
    Sebelum melakukan aktiviti yang sangat sangatlah berfaedah itu, aku akan terlebih dahulu melakukan blogberjalan di dalam blog. disebabkan bloglist aku macam tidak teratur, aku akan pinjam bloglist orang atau aku akan BW dekat blogger yang suka suka komen di blog aku, maybe.


Nota kaki : Blogberjalan lama suda tidak aktif di blog ini, maka dengan ini aku akan menghidupkan ia semula :)


7 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

syoknyaa dia esok cuti, emamng saat menggembirakan bg para budak sekolah.. hehehe.. kemas jangan tak kemas!

Myra Jay said...

Selamat berblogjalan ye :)

hainom OKje said...

Patut pun lama dah tak muncul hehe

Izza Sakura said...

Gud luck ye spm,hee

Kesuma Angsana said...

hehehe moga dipermudahkan semua nyer yer

LydSunshine said...

Bagus... Rajin awak ni.

Dianaa said...

jom blogberjalan sama2! hihi
www.fatindiana.com