Wednesday, May 27, 2015

SEMESTER 4 TANPA KAU

Kalau itu memang sudah kejadian yang ditentukan, apa yang boleh kami buat, redho. Aku harap apa apa yang jadi, jasad kau dijumpai lah wahai kawan.

Pagi pagi masuk class, suram. Teringat dengan kau yang selalu minta orang ambikkan gambar depan pintu class, x pun dekat depan papan putih. Dah x da orang poyoo dekat class macam kau dah. Orang hensem dekat class pun dah xda. Bunyi ringtone Coc whatsapp kau yang balik balik bunyi tu pun x mewarnai class dah. Suara kau yang selalu menyanyi dalam class pun xda. Huwaaaaaa *sigh

Banyak benda lagi yang buat kami ingatkan kau pek. Satu satu blah dari class, dari sem 1 sampailah sem 4 . life must go on kann, Alfatihah.

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

memory

Nurzakiah Hanum said...

singgah ptg

Afiqah said...

adikk. lama tak nampak. bahahaha akak yg hilangkan diri =.=

HUTAN LIPUR SUNGAI KANCHING, RAWANG, SELANGOR

Hutan Lipur Sungai Kanching, Rawang, Selangor  Hi. So aku nak cerita pasal sungai kanching, i guess siapa minat mandi air terj...