Thursday, June 6, 2013

Apa itu assign job ?

Assalamualaikum?


Dalam kesibukan aku sebagai pelajar sekolah menengah , Sempat lagi aku try benda baru baru nih. AssignJobs atau nama yang paling senang untuk dikaitkan cara buat duit dalam internet. Ramai sudah buat promo promo pasal benda nih, jadi dengan tidak ingin ketinggalan zaman, aku turut mempromokan benda nih.
Kalau masih ada lagi tidak percaya, mari baca orang orang yang sudah pernah cash out SINI . Aku baru sign up 2 hari sudah dapat 4 job sekali gus, tidak percaya? cer jenguk gambar di bawah nih.


Aku syorkan kepada semua yang baru sign up ni benda, rajin-rajinlah login akaun Assignjobs korang. Tugasan atau job yang diberikan tidak kira masa. Mungkin banyak, mungkin sedikit. Pendek kata, siapa cepat dia yang dapat.


Assign Job ?

Dipendekkan cerita, Assignjobs ni adalah satu program yang membayar korang jika korang siapkan tugasan yang diberikan pada korang. Korang kena siapkan tugasan itu dalam tempoh yang diberikan. Dan kebanyakkan tugasan yang diberikan tersangatlah mudah belaka. Ada kerja cuma perlu copy dan paste aje, ada kerja kena LIKE kat facebook, ada kerja tulis review dan sebagainya.


Kalau ada hati mau sign up silakan , tekan sini -----> http://www.assignjobs.com/?ref=1328


Ayat ayat kredit to : Sini

7 comments:

  1. macam menarik je bende ni..thanks sharing ye.. =)

    ReplyDelete
  2. Mcm best jee . Uit2 kita rindu jgk nak baca entry dia nie . Lama tak bertapa kat blog nie . Hee

    ReplyDelete
  3. makin popular ,ramai yg join kan

    ReplyDelete
  4. oh baru tahu psl ni. thanks for the info :)

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala