Thursday, January 30, 2014

Tips Menjaga Hati Wanita (Troll version)

Assalamualaikum?



Anda ada masalah seperti ini? Seringkali lupa birthday orang yang tersayang?

Wanita:
  • Kau lupa Birthday aku kau siap!
Atau ini
  •  Kau ingat tak , Hari nih hari apa?  *dalamhati-birthday aku birthday aku jangan lupa 
Ataupun yang ini

Wanita : Kemarin aku mimpi kau bagi aku hadiah. hihihi
Lelaki : Ohh, jadi ?
Wanita  : Kau lupa lagi ke?! *tanduk sudah keluar
Lelaki : ermm ? errr ? *sigh *Cemas

Jangan Risau Jangan Cemas,  benda boleh setel. dengan memahami Gambar rajah di bawah, anda Pasti dan di jamin Tips seperti ini berkesan untuk melembutkan hati para isteri, para girlfriend dan para yang bergelar anita

Tak Pecaya ? Cubalah. HAHAHAHA

Just For Fun. Hihi
 

No comments:

Post a Comment

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala