Sunday, November 18, 2012

Kempen : Pray For GAZA

Assalamualaikum sidang pembaca sekalian mahluk.

Jom lah join kempen ni. :) #PrayForGaza
 

Tekan banner untuk terbang ke sana.
Read this, help them.





     Kejadian ini suda beberapa hari terjadi, baru tergerak jari ini menulis tentang kehidupan orang di Gaza.Disini aku tunjukkan serbah sedikit berita berkenaan kehidupan di Gaza sekarang, mari lah kita sama sama berdoa buat mereka.Walaupun anda bukan beragama islam sekalipun, gunakanlah sedikit Rasa keperimanusian untuk mengetahui info terbaru tentang kehidupan yang penuh dengan seksa ini.
     Berita Ketua Hamas antara yang Syahid semasa serangan Tentera Zionis Laknatullah . Allahurabbi ,mereka diuji sewaktu Tahun Baru Hijrah. Gaza terus diasak tanpa belas kasihan oleh Rejim Zionis. Ramai yang Syahid antaranya Panglima sayap Al-Qassem. Allahuarabbi,hancurkanlah rejim Zionis.

 Live:Penduduk Gaza sedang berarak di Jalan Raya sambil membawa para pejuang yang telah syahid.


   Mesir telah menghantar tentera divisyen 2 ke Sempadan Mesir-Tanah Jajahan untuk persediaan menghadapi Zionis disamping membantu tentera Palestin

     Seorang Mujahidin dari Briged Al-Qassam memegang erat tangan isterinya sebelum turun berjuang menentang Zionis. Ini baru betul,  bukannya pegang tangan Gelpren sebelum merempit der.


   Live dari Gaza: pesawat tempur Zionis berjaya ditembak jatuh oleh Kataib Syahid Izzudin Al-Qassam,Hamas.Kelihatan payung terjun kecemasan juruterbang Zionis.Apa agaknya nasib juruterbang itu.

 
  Zionis semakin menggila menyerang Gaza


   Live dari Gaza(tenang tapi berjaga-jaga): Zionis setuju hantar 75,000 tenteranya untuk menyerang Gaza dan menjangka serangan itu selama 7minggu .Mesir telah menyiapkan tenteranya bagi membantu Palestin sekiranya Zionis berdegil mahu meneruskan serangan. dilaporkan juga Turki bakal mengikut jejak Mesir.Allahuakhbar !
   
Doa buat kamu disana :

"Ya Allah, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon padaMu Ya Allah, turunkanlah bantuanMu kali ini kepada saudara-mara kami di bumi Palestin, syria, dan di mana sahaja umat Islam ditindas .dan hancurkanlah tentera Zionis laknatullah !" 

#lets PRAY for them at GAZA !


Video secara live boleh lihat di SINI 

Kredit kepada semua warga facebook. 

Nota hati :  Lupakan filem Istanbul Aku Datang , sekarang fikir macamana nak realitikan "Palestin Aku Datang"


We Pray For Gaza.
Jom jadi Blogger yang prihatin sepeti mereka.



16 comments:

  1. Pray for Gaza
    moga Allah melindungi mereka :)

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah melindungi umat islam di sana..

    ReplyDelete
  3. ya Allah kau selamatkan saudaraku disana. aminnn

    ReplyDelete
  4. amin .. Semoga Allah melindungi mereka .. :")

    ReplyDelete
  5. sedih sangat bila knangkan dorang kat sana . :'(

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... inilah yang diharap2kan terjadi.. umat islam bersatu akhirnya.. semoga selepas ini akan lebih banyak negara arab dan negara islam lain akan bersatu membantu palestin...

    ReplyDelete
  7. moga2 mereka dilindungi.. sedih bila tgk kisah mereka kat berita tv

    ReplyDelete
  8. aminn :) semoga mereka trus tabah :)

    ReplyDelete
  9. Semoga rakyat Palestin dilindungi, sama2 kita berdoa..

    ReplyDelete
  10. kesian kan..kita patut bersyukur duduk kat Malaysia ni

    ReplyDelete
  11. semoga Allah lindungi saudara2 kita disana dan hancurkan israel yg zalim

    ReplyDelete
  12. hum sedih baca :(( semoga Allah SWT membantu mereka .. kita kat sini hanya mampu tadah tangan dan berdoa je ... :(

    ReplyDelete
  13. semoga ada sinar bahagia disana..doakan saja pada Allah

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

TRAGEDI KEBAKARAN PUSAT TAHFIZ

Assalamualaikum, Baru baru ini, kita digemparkan dengan satu tragedi kebakaran yang berlaku di Pusat Tahfiz Darul Quran ittifaqiyah di ...

Kisah dula kala