Tuesday, April 8, 2014

Bila Pelajar Berbaik Hati Dengan Cikgu



Niat bukan untuk kurang ajar, Tetapi, kami sekelas tidak sampai hati ingin melihat cikgu cikgu kami yang tercinta penat mengajar . Heee . Bukan student lah kalau takpernah buat. Lol.

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ye betul

Nanie said...

haha... memang macam tu lah kalau stud... sbb tu bila skrg ni KN yg ngajar, KN tanya soklan kat stud... baru tau paham betul ke tak! hehe

Sobri Yaacob said...

setuju..selalu jadi situasi ni

HUTAN LIPUR SUNGAI KANCHING, RAWANG, SELANGOR

Hutan Lipur Sungai Kanching, Rawang, Selangor  Hi. So aku nak cerita pasal sungai kanching, i guess siapa minat mandi air terj...