Tuesday, February 18, 2014

Real Hero's Don't Need Any Special Powers!

Assalamualaikum?




Tadi masa aku jalan jalan dekat facebook. Terjumpa video nih. cuba tengok dan hayati sedikit. Sebenarnya zaman sekarang susah mau cari orang orang macam dorang nih. Adapun tapi bilangan dia sikit seja. Terharu plus meremang bulu roma tengok video nih . Malaysia! wake up!  Sifat Manusia yang macam ini yang kita cari. Tolak ansur , tanggungjawab what else? please .
 
"Carry out a random act of kindness, with no expectation of reward , safe in the knowlegde that one day someone might do the same for you " -Princess Diana

5 comments:

  1. kebanyakan yg tolong tu lelaki... kita perempuan nak tolong pun hati2 zaman skang ni...kalau dengan hasben suruh hasben je turun...

    ReplyDelete
  2. zaman sekarang nafsi nafsi je..

    ReplyDelete
  3. mmg susah nak jumpa dah manusia berhati mulai ni !

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. okeyy kejap nak buka video !

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

TRAGEDI KEBAKARAN PUSAT TAHFIZ

Assalamualaikum, Baru baru ini, kita digemparkan dengan satu tragedi kebakaran yang berlaku di Pusat Tahfiz Darul Quran ittifaqiyah di ...

Kisah dula kala