Friday, December 7, 2012

Bila awan merah.

Assalamualaikum?

gambar gambar semua ini tanpa edit okay.

    Bila awan jadi merah. kemarin petang awan berubah kan diri menjadi merah, dan secara tiba tiba aku jadi eksited mau tangkap, rompak , curi gambar nih. biasalah bukannya selalu dapat tengtok awan tiba tiba jadi senja nan merah. dengan keterujaaan hati ini jom tengok gambar awan merah

Snap dari jendela bilik.

eh eh, ada atap -___-


usha usha awan merah,

Nota : ciptaan allah, tiada siapa boleh tandingin .entri ringkas untuk hari ini. akhirientri ini dengan senyuman. :)

31 comments:

  1. pemandangan di waktu senja memang indah :)

    ReplyDelete
  2. tak perasan pulak awan merah ni. subhanallah, cantikkk..

    ReplyDelete
  3. senja nan merah.... tertiba remy teringin nak nyanyi lagu tu......

    ReplyDelete
  4. waa cantiiik... payah nk jumpe scene mcm nih :D

    ReplyDelete
  5. subahanallah..memang cantik ciptaan Allah dan memang tiada siapa yang boleh menandinginya..

    ReplyDelete
  6. wow! :o nad sendiri tak pernah tengok awan merah camni in real life

    ReplyDelete
  7. wow! :o nad sendiri tak pernah tengok awan merah camni in real life

    ReplyDelete
  8. cam awan dalam citer kartun dragon ball hehe

    ReplyDelete
  9. masha ALLAH...cantik shasha....c'jai suke...indah..

    ReplyDelete
  10. cantiknya pmndngan...tiba2 rindu dkt kuching..hahaha....cntik bila senja

    ReplyDelete
  11. subhanaAllah!!!! cantiknyaaa.. ni bukan setakat merah, ungu2 pun ade... untunglah sis dapat lihat permandangan macam ni... perghhhh

    ReplyDelete
  12. cantiknya.kalau sis nampak ni pun sis ambik gambar gak.

    ReplyDelete

  13. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  14. as salam

    cantiknya view senja nan merah :)

    ReplyDelete
  15. Subhanallah....uniknya...x pernah tgk lagi camni

    ReplyDelete
  16. suka sangat bile tengok awan, langit jadi merah oren. Cantik sangat.!! :D

    ReplyDelete
  17. Memang ada kalanya aean jd merah kenapa agaknya Sha...

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

TRAGEDI KEBAKARAN PUSAT TAHFIZ

Assalamualaikum, Baru baru ini, kita digemparkan dengan satu tragedi kebakaran yang berlaku di Pusat Tahfiz Darul Quran ittifaqiyah di ...

Kisah dula kala