Wednesday, December 19, 2012

Wordless Wednesday / Busy

Assalamualaikum?

gambar kredit to encik google



30 comments:

  1. aiihhhh kawai doodle! Comel >,<

    ReplyDelete
  2. comel doodle tu.. busy betul tu.. hehe~

    ReplyDelete
  3. amboi...bz nyer dia.
    satelkan keje yg penting dulu k

    ReplyDelete
  4. mcm2 prsaan ade dlm gmbr tu..
    nice sharing.. ;)

    ReplyDelete
  5. macam2 aktiviti ada eh.. memang betul2 bz tu ha. hehe :)

    ReplyDelete
  6. hrmmmm....mcm2 perasaan ke?bracmpur baur,ye?jmput follow kmbali :)

    ReplyDelete
  7. hehehe.. ena pula kebosanan.. comel gambar ni

    ReplyDelete
  8. busy betul...
    comel pic tu... ^_^

    ReplyDelete
  9. busy ke =D Singah sebentar di sini

    ReplyDelete
  10. amboi buzy nya hehee..samo la kite... ^_^

    ReplyDelete
  11. busy2 pun jaga kesihatan yep shasha :)

    ReplyDelete
  12. aku tak paham sebenarnya . aku tengok gmbar , comel . hehe . aku baca komen dorang , baru aku taw kau tengah busy . hehe . sila rindu kat aku walaupun sesaat XD

    ReplyDelete
  13. betullah yuna kate setiap gambar ade ceritanya..ekeke...

    ReplyDelete
  14. c'jai pun dilanda kesibukan jg baru2 ni..tu yg lama tak datang sini..jangan marah rrr...heee

    harap shasha jg dah bebas dr suasana sibuk..

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

TRAGEDI KEBAKARAN PUSAT TAHFIZ

Assalamualaikum, Baru baru ini, kita digemparkan dengan satu tragedi kebakaran yang berlaku di Pusat Tahfiz Darul Quran ittifaqiyah di ...

Kisah dula kala